Słuchamy Was i reagujemy. Aby usprawnić komunikację z Pacjentami, wprowadziliśmy szereg usprawnień, dzięki którym kontakt z placówką w Przeźmierowie będzie przebiegał płynnie:
- Rozbudowaliśmy infolinię – możemy teraz przekierować połączenia do odpowiedniego działu już na etapie połączenia z numerem głównym.
- Wprowadziliśmy system obsługi połączeń, który w umożliwia oddzwonienie do pacjentów, którym nie udało się dodzwonić.
- Udostępniliśmy skrzynkę mailową przezmierowo@scanmed.pl, obsługujemy ją na bieżąco.
- Utworzyliśmy dodatkowe stanowiska infolinii. Przypominamy, że działa ona od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-18.
Dodatkowo, aby zmniejszyć kolejki oczekujących na wizytę u lekarza rodzinnego w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej, zatrudniliśmy kolejnych lekarzy POZ.