Ankieta satysfakcji

Szanowni Państwo!
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest poznanie opinii na temat świadczonych przez nas usług medycznych.
Niniejsza ankieta jest anonimowa, a uwagi Państwa będą wskazówkami do wprowadzenia zmian poprawiających jakość świadczonych usług w naszych Placówkach.

Wskazówki dotyczące wypełniania ankiety:

Proszę ocenić poziom naszych usług według skali (1-4):
4 – ocena bardzo dobra, poziom wysoki
3 – ocena dobra, poziom w normie (zadowalający)
2 – ocena zła, poziom niezadowalający, słaby
1 – ocena bardzo zła

  • Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle
    Możliwość połączenia telefonicznego
    Troskę o pacjenta w trakcie rozmowy telefonicznej
    Sprawność obsługi
    Kompetentna informacja (możliwość uzyskania wyczerpujących informacji)
  • Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle
    Czas oczekiwania na rejestrację
    Troska o Pacjenta
    Sprawność obsługi (sprawność załatwiania formalności)
    Kompetentna informacja
  • Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle
    Czas oczekiwania na przyjęcie do gabinetu
    Troska i życzliwość dla pacjenta
    Sprawność obsługi
    Udzielanie informacji o sposobie przeprowadzenia badania, przeciwwskazaniach do badania, możliwych skutkach ubocznych
    Jednostka zapewnia pacjentom opiekę z poszanowaniem godności osobistej
    Personel medyczny podczas wizyty, badania i wykonywania zabiegów zapewnia warunki prywatności i nieskrępowania
    Przy omawianiu problemów zdrowotnych zachowana jest dyskrecja
    Obecność osób trzecich podczas badania ma miejsce po wyrażeniu przez Panią/ Pana zgody
    Informacja o stanie zdrowia przekazywana przez personel medyczny jest zrozumiała
    Możliwość współuczestniczenia pacjenta w podejmowaniu decyzji medycznych
  • Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle
    Czas oczekiwania na badanie
    Troska i życzliwość dla pacjenta
    Sprawność obsługi
    Dbałość o zachowanie intymności pacjenta
  • Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle
    Możliwość zgłoszenia
    Czas oczekiwania na wizytę domową
    Kompetencje personelu)
  • Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle
    Jak Pani/Pan ocenia ogólnie usługi świadczone w naszej placówce

×